onsdag 22. april 2015

Oppdrag 17 Blogg

I dag vil jeg fortelle dere om hvilken blogg jeg liker og hvorfor. Mange blogger dreier seg om sminke, klær og outfit. De bloggene som fenger meg mest er matbloggere, Da får jeg gode ideer om raske oppskrifter og flotte kaker som kan serveres i bursdag

Jeg er veldig interessert i å bake og lage mat, når jeg har ingenting å gjør pleier jeg å kose meg med noe godt. Inspirasjon for å bake får jeg ofte på bloggen Trinesmatblogg

Trine tar flotte bilder av kakene og gjør slik at det frister med mat, hun baker det aller meste. Jeg kan sitte ned med bloggen hennes og se på all den gode maten hun lager. Når jeg lager noen av hennes  kaker av hun blir jeg irritert for jeg får ikke det til eller så trenger med spesielle ingredienser som vi har sjeldent hjemme.



 
 
Hva er din favorittblogg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar